Quan assumim un nou cas professional, en moltes ocasions ens adonem que no només estem assumint la tramitació d’un expedient judicial. Sovint -per no dir pràcticament sempre- el que també assumim, és la responsabilitat de saber lidiar amb les emocions del client que acut a tu. 

Darrera de cada projecte existeix una història personal que impacta i influeix directament en la gestió del cas en particular, que pot arribar a frustrar, fins i tot, la consecució de l’èxit del cas. 

Fa uns dies, vaig tenir la gran sort de poder representar i defensar els interessos d’una empresa, on els seus gerents van apostar-ho tot per un somni empresarial, creant llocs de treball, innovant tecnològicament i posicionant-se com a líders en el sector. 

No obstant, les contingències externes -impossibles de preveure- no els van ajudar, com tampoc l’equip professional amb el què contaven. I d’aquí que es moguessis emocions durant la tramitació del procediment judicial, difícils de controlar. 

El resultat no va poder ser més satisfactori pels clients, obtenint una sentència al seu favor. Tot i així, no els vaig poder treure el mal gust de viure moments que, segurament, haguessin preferit no viure’ls. 

Gràcies Mònica i Albert per escollir la Boutique per assumir la vostra defensa. Vaig liderar amb gust una estratègia legal que us permetrà seguir en el mercat i créixer, de nou en el vostre sector, posicionant-vos com us mereixeu. 

LAURA ESCAMILLA · BOUTIQUE LEGAL